Язык сайта :
ru ua

Створюємо корпоративні сайти та інтернет-магазини на базі шаблонів!

за8-10днів!
Питання та відповіді
Використовуються типові рішення, які ми індивідуально адаптуємо під специфіку Вашого бізнесу.


5 характеристик інтернет-магазину, який успішно продає!


Сьогодні все більше і більше людей вважають за краще здійснювати покупки онлайн через нестачу часу, відсутність можливості або звичайної людської ліні. Такий спосіб шопінгу нічим не поступається звичайному. Але проблема в тому, що із зростанням кількості бажаючих замовити товари або послуги онлайн, зростає і кількість магазинів, що бажають залучити покупців саме до себе. Тому недостатньо створити сайт просто «аби був».

 

к створити успішний інтернет-магазин

Що ж тоді потрібно зробити?

Отже, якщо Ви вирішили створити інтернет-магазин або ж поліпшити вже існуючий, то ця стаття точно для Вас. Ви дізнаєтеся про п'ять основних характеристиках  магазину, який успішно продає.  


1. Зручний інтерфейс


Розробка інтерфейсу повинна виходити з цілей і завдань, які ви ставите перед собою, розробляючи сайт, який продає. А Ваша мета - зацікавити відвідувачів, утримати на сайті, підштовхнути до здійснення покупки, а потім повернутися знову до Вас. Як це зробити?

  • По-перше, дозволити швидко отримати всю необхідну інформацію. Тобто інтерфейс повинен бути максимально простим і зручним у використанні. Повірте, відвідувач не буде витрачати ні годинни, ні навіть хвилини, щоб знайти потрібний йому товар. Він знайде такий магазин, де зможе зробити це за лічені секунди.

  • По-друге, дизайн сайту повинен відповідати його змісту. В арсеналі дизайнера є багато прийомів для створення певного настрою: підбір кольору і колірних поєднань, шрифти, написи, поєднання форм і обсягів і т.д.). Наприклад, якщо Ви продаєте фільтри для води, то в дизайні сайту повинні переважати відповідні тони (білий, блакитний, синій).

  • Ну і по-третє, бажано, щоб контакти завжди були перед очима користувача (крім сторінки «Контакти» - в шапці сайту, внизу сайту, в тексті). Пропонуйте різні варіанти зворотного зв'язку: телефон, електронну пошту, ICQ, Skype, форму зворотного зв'язку, а також реалізуйте на сайті службу підтримки, чат, кнопку «Задати питання» і т.д.


2. Привабливий текст


Існує думка, що люди не читають тексти на сайтах. Може бути, але тільки не тоді, коли мова йде про покупку. Не маючи можливості "помацати" товар, відвідувач спробує вивчити всю інформацію про нього. Тому подбайте про те, щоб надати клієнту докладну інформацію про товар або послугу. Для ухвалення рішення про покупку, людина повинна бути впевнена у своєму виборі. Саме деталі допоможуть викликати довіру.


Крім цього, при описі товарів або послуг, не рекламуйте себе - думайте про покупця! Опишіть переваги і вигоди, які він отримає, зробивши замовлення. Ну і, звичайно ж, важливу роль грає читабельність тексту (шрифт, грамотна структура, використання підзаголовків, нумерованих і маркованих списків, виділення головного) і простота написання.



3. Зображення товарів


Доведено, що 80% інформації сприймається візуально, тому демонструйте товар на фото з різних сторін, з можливістю побачити повний ріст і до найменших деталей. Не дрібніть: має сенс виводити картинки великих розмірів. Буває, одного хорошого фото достатньо для того, щоб відвідувач здійснив покупку.   



4. Процедура оформлення замовлення


Часто на сайтах оформити замовлення - це ціла процедура з купою кроків і переходів. Складність в оформленні замовлення викликає не найприємніші емоції (згадайте Ваші відчуття в довгій черзі супермаркету!). Людина просто втратить інтерес. А яка Ваша мета? - Підштовхнути користувача зробити покупку. Тому не обтяжуйте людину нікому не потрібними "обов'язковими" полями для заповнення, повторними перевірками, і т.д. Зведіть до мінімуму кількість кроків. Зробіть окреме поле для деталей і нехай покупець сам уточнює, що йому треба.



5. Гарантії


Пам'ятайте, що зазвичай люди схильні до недовіри, а тим більше в інтернеті. Подбайте про те, щоб показати відвідувачеві: він може Вам довіряти. Подумайте, які гарантії Ви можете надати покупцям і обов'язково розмістіть їх на сайті. Багато хто просто боїться, що прийме неправильне рішення і не зможе виправити ситуацію. Дайте можливість людям повернути товар. Опишіть при цьому терміни та умови повернення (бажано не занадто заморочливі, але й не схожі на обман). Наприклад, можете запропонувати відвідувачам безкоштовно протестувати товар протягом 2-х тижнів. Людина вносить 100% заставу і якщо під час тестового терміну покупцеві все підходить - товар його. Але він має повне право повернути його назад за умови збереження товарного вигляду та дотримання термінів повернення.


Не зайвим буде ознайомити покупців із сертифікатами, нагородами і т.д.


Досить ефективним є блок відгуків, адже як не крути, люди в деякій мірі залежать від думки людей.



Ось, власне, кілька рекомендацій для створення інтернет-магазину, який приноситиме користь. Згодні з прочитаним? - Тоді саме час здійснити це на практиці, адже Ваші конкуренти не сплять :)

Також прочитайте

Огляд популярного онлайн консультанта для сайтів - JivoSite

Коли у вас сайт вже розроблений, проводиться його розвиток, звичайно, основним завданням є збільшення конверсії, тобто активних дій, які відвідувачі роблять на сайті (підписка, замовлення зворотного дзвінка, додавання коментаря і т.д.).

Протистояння гігантів: сайт-каталог або інтернет-магазин?

Багато хто сьогодні прагне мати інтернет-магазин, вважаючи це вищим показником успіху в їх бізнесі. Але часто рішення продавати товари або послуги онлайн грунтується більш на особистих амбіціях, ніж на виправданій необхідності.

Який домен та хостинг вибрати?

Здавалося б, що може бути простіше вибору доменного імені або хостинг-компанії? Але не все так просто як здається на перший погляд. Давайте ж спробуємо розібратися що таке домен, що таке хостинг, і як їх обрати.

Відгук клієнта
Людмила Лінкевичдивитися проект
Щиро вдячна за співпрацю з компанією розробників швидких експрес-сайтів - справжньою командою молодих компетентних фахівців, які креативно підходять до побажань клієнта. Я з впевненістю можу стверджувати, що сайт вчителя, створений для мене, є оригінальним в оформленні, зручним у користуванні та доступним для перегляду.
Новина
27/02

Скористайтеся весняною пропозицією, отримаєте подарунок, збільшуйте число клієнтів, продавайте через інтернет.

Нова стаття

Не можна купити місце в пошуковій системі. Можна зробити так, щоб система сама його визначила на перші позиції.