Язык сайта :
ru ua

Створюємо корпоративні сайти та інтернет-магазини на базі шаблонів!

за8-10днів!
Питання та відповіді
Використовуються типові рішення, які ми індивідуально адаптуємо під специфіку Вашого бізнесу.


Протистояння гігантів: сайт-каталог або інтернет-магазин?


Багато хто сьогодні прагне мати інтернет-магазин, вважаючи це вищим показником успіху в їх бізнесі. Але часто рішення продавати товари або послуги онлайн грунтується більш на особистих амбіціях, ніж на виправданій необхідності. Коли ж потрібен сайт-каталог, а коли - інтернет-магазин?


Складність у тому, що ці поняття плутають. Тому для початку давайте чітко визначимо, що є що :)

 

сайт-каталог чи інтернет-магазин

Сайт-каталог

Каталогце веб-сайт, який містить чітко структурований перелік товарів чи послуг компанії з їх докладним описом. Зазвичай він має складну структуру: багато розділів з підрозділами, що характеризують певну групу товарів.


Каталоги зазвичай мають:

  • окремі сторінки для тих чи інших найменувань товарів і послуг з їх детальним описом, технічними характеристиками, фото, відгуками клієнтів;

  • форму замовлення товару/послуги;

  • досить великий функціонал для роботи з даними.


Таким чином, в каталозі можна ознайомитися з асортиментом продукції і відправити заявку на придбання. Сама ж покупка здійснюється офлайн (у фізичному магазині, салоні і т.д.).


Интернет-магазин

Інтернет-магазин — це веб-сайт, який має схожу з каталогом структуру і більше функціональних можливостей. Магазин від каталогу загалом відрізняє наявністю кошика замовлень, можливістю оформити, оплатити і при необхідності отримати куплений товар. Тобто, відвідувач може придбати товар прямо на сайті, зареєструватися і отримати особистий кабінет, стежити за своїми покупками, отримувати знижки, бонуси, подарункові сертифікати тощо, фільтрувати товари, порівнювати їх і багато іншого.


Отже, ми прийшли до головного: коли слід створювати каталог, а коли - магазин?

Онлайн-магазин - це, фактично, дзеркало фізичного магазину. Тому перед тим, як замовити його розробку, подумайте про те, чи здатні Ваші склади забезпечити запити покупців, чи є у Вас налагоджена схема роботи з клієнтами, які умови покупки та спеціальні пропозиції Ви можете їм надати та інше. Якщо ви бачите, що готові, тоді - вперед розширювати межі!



Каталог підійде для невеликих компаній, які:

  • Мають обмежений асортимент пропозицій. Наприклад, товарів немає на складах. Тоді клієнт вибирає товар на сайті, а покупку здійснює офлайн.

  • Не налаштували поки ще чіткої роботи з клієнтами. Покупець може зв'язатися з менеджером для замовлення товару або послуги по телефону, email або за допомогою форми зворотного зв'язку на сайті. Але тут немає можливості запускати акції, спеціальні пропозиції тощо, пропонувати схожі товари і подібне.

  • Пропонують в більшості не товари, а послуги. Для їх продажу потрібні тривалі консультації, оформлення угоди. Їх краще надавати "вживу".

  • Роблять продукцію під замовлення або ж продають ексклюзивні товари. Немає сенсу завалити склад кожним видом пропонованого товару - покупець вибере потрібний йому в каталозі, оформить заявку на замовлення, а Ви візьметеся за виготовлення чудо-вироба.


Сподіваємося, Ви переконалися, що сайт-каталог і інтернет-магазин нічим не поступаються один одному. Просто вони призначені для різних цілей. До того ж, будь-який каталог можна перетворити в магазин, якщо з часом це знадобиться. Тому, коли Ви будете вибирати, який сайт розробити, відштовхуйтеся від Ваших реальних можливостей і тих завдань, які повинні бути вирішені.


Успіхів!


Також прочитайте

Огляд системи управління контентом Diafan.CMS

Diafan.CMS - проста, але, в той же час, досить функціональна система управління сайтами. Вона відкриває широкі можливості для реалізації інтернет-проектів будь-якої складності.

5 характеристик інтернет-магазину, який успішно продає!

Проблема в тому, що із зростанням кількості бажаючих замовити товари або послуги онлайн зростає і кількість магазинів, що бажають залучити покупців саме до себе. Тому недостатньо створити сайт просто «аби був».

Сайт-візитка: яка користь?

Сьогодні будь-яка поважаюча себе компанія (фірма) має або планує створити свій сайт. Проте яким цей сайт повинен бути?

Відгук клієнта
Людмила Лінкевичдивитися проект
Щиро вдячна за співпрацю з компанією розробників швидких експрес-сайтів - справжньою командою молодих компетентних фахівців, які креативно підходять до побажань клієнта. Я з впевненістю можу стверджувати, що сайт вчителя, створений для мене, є оригінальним в оформленні, зручним у користуванні та доступним для перегляду.
Новина
27/02

Скористайтеся весняною пропозицією, отримаєте подарунок, збільшуйте число клієнтів, продавайте через інтернет.

Нова стаття

Не можна купити місце в пошуковій системі. Можна зробити так, щоб система сама його визначила на перші позиції.